"Kultúráját, művészetét, népművészetét tekintve sokszínű, változatos vidék ez, ahol a különböző népek, népcsoportok egymásra hatásából számtalan maradandó érték született."

2010. július 9., péntek

Szánom-bánom...


...hogy ilyen rég nem jelentkeztem.
Időközben elkészült az én változatom is. A hímzés része.
Mostanáig agyaltam, hogy milyen keretben legyen (én első perctől kezdve képnek szántam a falra).
Aztán úgy döntöttem, hogy így csupaszon, a maga szépségében kerül majd a helyére, amolyan óriási pinkeep lesz belőle (sajnos a vászon mérete sem lett elegendő, így nem mutatott volna keretben). Már szépen kivasaltam, leszabtam. Ma összeállítom. Hamarosan hozok fotót. Remélem, sikerül még a nyaralás előtt megmutatnom.
Még szeretnék a kész változatra egy-két finom apróságot.
:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése