"Kultúráját, művészetét, népművészetét tekintve sokszínű, változatos vidék ez, ahol a különböző népek, népcsoportok egymásra hatásából számtalan maradandó érték született."

2010. november 14., vasárnap

Az utolsó öltést is ráöltöttem...

a SAL-ra.:)
Köszönöm Barbi a mintát, a szervezést, a közös varrás élményét!
A végső forma még alakulóban van.
Ugye nem bánod nagyon,hogy erre most nem a rovásírást öltöttem? Meg kell még tanulnom...
Ui:
Térültem -fordultam és eldöntöttem,hogy ráhímzem a rovásírást is. Nagyon kell rá,anélkül nem az igazi..)




5 megjegyzés:

  1. Drága Mammka! Nem volt kötelező azt is ráhímezni. Itt tulajdonképpen semmi nem volt kötelező. :D
    Gyönyörű lett! Én köszönöm, hogy Te is velem hímeztél! :))

    VálaszTörlés
  2. Velmi krásné vyšívání.Všechno je nádherné.Moc chválím...posílám spoustu srdečných pozdravů,Soňa

    VálaszTörlés
  3. Sokszor gyönyörködöm még bennük:)
    Szeretettel.Magdi

    VálaszTörlés