"Kultúráját, művészetét, népművészetét tekintve sokszínű, változatos vidék ez, ahol a különböző népek, népcsoportok egymásra hatásából számtalan maradandó érték született."

2010. november 14., vasárnap

Az utolsó öltést is ráöltöttem...

a SAL-ra.:)
Köszönöm Barbi a mintát, a szervezést, a közös varrás élményét!
A végső forma még alakulóban van.
Ugye nem bánod nagyon,hogy erre most nem a rovásírást öltöttem? Meg kell még tanulnom...
Ui:
Térültem -fordultam és eldöntöttem,hogy ráhímzem a rovásírást is. Nagyon kell rá,anélkül nem az igazi..)




7 megjegyzés:

  1. Drága Mammka! Nem volt kötelező azt is ráhímezni. Itt tulajdonképpen semmi nem volt kötelező. :D
    Gyönyörű lett! Én köszönöm, hogy Te is velem hímeztél! :))

    VálaszTörlés
  2. Velmi krásné vyšívání.Všechno je nádherné.Moc chválím...posílám spoustu srdečných pozdravů,Soňa

    VálaszTörlés
  3. Sokszor gyönyörködöm még bennük:)
    Szeretettel.Magdi

    VálaszTörlés
  4. Memperkenalkan, Ace Maxs Obat Kanker Payudara alami berbahan dasar 100% Herbal. Mengobati kanker payudara stadium awal hingga stadium khasiat ace maxs akhir dengan efektif dan aman tanpa operasi, tanpa kemoterapi, tanpa radiasi Dunia Pom Mini dan tanpa menimbulkan efek samping yang membahayakan. Cara Order Ace Maxs Kualitasnya terjamin, sudah terdaftar Legalitas Ace Maxs di BPOM RI dan DEPKES RI. Simak kandungan lengkap dan keunggulannya berikut ini! Ace Maxs

    VálaszTörlés
  5. A nevem Veronika, szeretnék köszönetet mondani Dr. Ellennek, aki elvarázsolt egy varázslatot, ami segített a családomnak megnyerni egy bírósági pert, amiben életfogytiglani börtönbüntetésre ítélték volna a fiamat, akit gyilkossággal vádolnak. A családom és én nagyon hálásak vagyunk. Ha hasonló kihívásod van, e-mailben is felveheted vele a kapcsolatot: ellenspellcaster@gmail.com vagy WhatsApp: +2349074881619. Varázsolhat lottó nyerésre, volt szeretőjének visszaszerzésére, promóciós varázslat, szerencsevarázslat, COVID 19 koronavírus, HIV/AIDS gyógymód, rák, gyermekvállalási varázslat stb.

    VálaszTörlés