"Kultúráját, művészetét, népművészetét tekintve sokszínű, változatos vidék ez, ahol a különböző népek, népcsoportok egymásra hatásából számtalan maradandó érték született."

2010. április 25., vasárnap

Már a 6.


Sziasztok!

Nagyon szeretem ezt a részt is hímezni, csodás látni így egyben, és persze sajnálom hogy mindjárt befejezzük a közös hímzést.
Remélem akik régóta nem jelentkeztek hamarosan meglepnek Bennünket!
Talán jól látszik a képből, én felső terítőnek szánom a hímzést. Igazából már két hete díszíti az asztalt csak a hímzés idejére veszem le :)

3 megjegyzés:

  1. Nagyon gyönyörű lett/lesz!Olyan fura így nagyban látni, mármint hogy én pont méretre vágtam az anyagot, Neked meg egy hatalmas anyag kozepén van... Nagyon szép!

    VálaszTörlés
  2. Ó, nagyon jól fest már most az asztalon! :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm! Kicsit tartottam attól hogy majd beleveszik az anyagba, de szerintem nem.

    VálaszTörlés