"Kultúráját, művészetét, népművészetét tekintve sokszínű, változatos vidék ez, ahol a különböző népek, népcsoportok egymásra hatásából számtalan maradandó érték született."

2010. április 13., kedd

Odaért?

Kíváncsiskodom, megkaptátok-e a legújabb mintarészt? Csak azért kérdezem, mert máskor szinte mindenkitől kapok visszajelzést, most pedig nem. Igaz, most hétfőn küldtem, nem hétvégén. Remélem, eljutott mindenkihez. Gondolom, sok a dolgotok. Ó, és ezzel nem sürgetni akarlak benneteket. Csak szép nyugodtan, kényelmesen, ahogyan eddig! Csodaszép lesz mindenkié! :D

5 megjegyzés:

  1. Igen ideért már ki is nyomtattam!Nem sokára elkezdem:-)

    VálaszTörlés
  2. Én is megkaptam, és el is kezdtem :)

    VálaszTörlés
  3. Megkaptam én is, de én még az előzőnél tartok:(.De igyekszem!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm a visszajelzéseket. Nem számonkérés ez, csak most furamód senki nem válaszolt, máskor pedig szokott néhány emberke, ebből tudom, hogy rendben átment mindenkihez.

    VálaszTörlés
  5. Én is megkaptam, köszönöm, remélem holnap mutatom is...

    VálaszTörlés