"Kultúráját, művészetét, népművészetét tekintve sokszínű, változatos vidék ez, ahol a különböző népek, népcsoportok egymásra hatásából számtalan maradandó érték született."

2010. január 29., péntek

Bemutatkozom:)

Sziasztok!


Andrea vagyok.
Tavaly előtt karácsonykor kezdtem el keresztszemezni, tavaly április óta bloggolok:))Igazán nincs kialakult stílusom és kedvenc tervezőm sincs, egyenlőre a szárnyaim bontogatom.
Sokat gondoltam azon,arra a kérdésre mit is Írjak, hogy miért is jelentkeztem a SAL-ra? Talán azért mert tetszik a minta , és akárhányszor rágondolok, gondolatba Erdélybe kötök ki, ahol sajnos még nem jártam, de bízom benne,hogy előbb vagy utóbb eljutok.
Első SAL amiben részt veszek, nagy kiváncsisággal várom már ,hogy elinduljon a "móka".Azt még nem tudom, hogy milyen anyagra hímzek és milyen színnel, az biztos, hogy multicolor hímzőszálat fogok választani.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése