"Kultúráját, művészetét, népművészetét tekintve sokszínű, változatos vidék ez, ahol a különböző népek, népcsoportok egymásra hatásából számtalan maradandó érték született."

2010. január 30., szombat

Én is...

...bemutatkozom. Azt hiszem, éppen ideje.
Ilyen fantasztikus történetet nem tudok mesélni, mint Mammka, de abban egyetértünk, hogy Barbit szeretjük, így szívesen játszunk vele.
Kislány koromban kezdtem el hímezni egy karácsonyi terítőt, láncöltéssel. Megkinlódtam vele és azt hiszem, nem is lett kész sosem, a feledés homályába merült. Később nagymamám tanított horgolni, nővérem kötni, anyukám pedig egyenesen varrni (az első önálló varrásom egy bordó sötétítő függöny volt a szobámba, amit fehér cérnával varrtam körbe, mert egyedül nem tudtam kicserélni sem az orsót, sem a spulnit.). Aztán amikor az első gyermekem megszületett, elkezdtem foltvarrni és keresztszemezni. A keresztszemes hímzés elmaradt, de varrni azóta is varrok.
Most, hogy a napjaim részévé vált az internet böngészése és látom a szebbnél szebb hímzéseket, kedvet kaptam hozzá újra. Csak egy ilyen lehetőségre vártam, amit Barbi tálcán nyújtott:) Köszönöm!
Szakszavakat én nem ismerek, de úgy gondoltam arra a zsákvászonszerű anyagra (segítsetek!) fogok hímezni, fehérrel vagy valamilyen pasztell színnel.
Mindenkinek jó munkát kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése