"Kultúráját, művészetét, népművészetét tekintve sokszínű, változatos vidék ez, ahol a különböző népek, népcsoportok egymásra hatásából számtalan maradandó érték született."

2010. február 10., szerda

Első(m)


Sziasztok! Heni(Henkó) vagyok, most először veszek részt SAL-ban, és igazán izgalmas dolog látni, hogy kinél , hogyan alakul ua. a minta.
Elkészültem én is az első résszel! Sokat gondolkoztam a színösszeállításon, míg végül ennél a barnás változatnál maradtam (Anchor309, 852, 905, 945).
Egy kicsit én is izgultam a vászon hossza miatt, de ha jól számoltam, elég lesz!
Már várom a hétfőt (esetleg megint lehetne vasárnap?:)))!!!

6 megjegyzés:

  1. Tyűűűű, nagyon tetszenek ezek a színek így együtt!:)

    VálaszTörlés
  2. Legyen? :))) Nagyon szép barnában is! :)

    VálaszTörlés
  3. Hát tényleg szépek ezek a barnák!
    Én még mindig nem kezdtem el, pont amiatt, hogy nem tudok színt választani. Ezeken a barnákon elgondolkodom!!

    VálaszTörlés
  4. nekem is nagyon tetszenek ezek a barnák!:-)

    VálaszTörlés
  5. szépek ezek a barnák így együtt:o)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon tetszik a szín összeállításod:)

    VálaszTörlés