"Kultúráját, művészetét, népművészetét tekintve sokszínű, változatos vidék ez, ahol a különböző népek, népcsoportok egymásra hatásából számtalan maradandó érték született."

2010. február 12., péntek

végre én is kész vagyok

Sokáig nem tudtam eldönteni, hogy milyan anyagra és milyen fonallal szeretném hímezni, így aztán csak a héten álltam neki, de szerencsére határidőre sikerült befejeznem.:o)
20-as fehér aidára hímzem, sk. festett DMC 1szálával
(most látom, hogy lehagytam 2 Xet a nagy kapkodásban, de mindjárt pótolom)

9 megjegyzés:

  1. Gyönyörű fonalat választottál, nagyon szép lett! :))

    VálaszTörlés
  2. Nekem is nagyon tetszik, szép a fonalad, főleg, hogy sk, ezért különleges is:-)))

    VálaszTörlés
  3. Itt is írom: nagyon szép lett!:)))

    És most, hogy felhívtad rá a figyelemet, jól megnéztem: tényleg lemaradt, de 4 x is!;DDD

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű szép lett!!!!!A színek mesések!

    VálaszTörlés
  5. köszönöm szépen lányok, aranyosak vagytok!:o)
    Olyan jó nézni hogyan alakulnak a hímzések, mennyi színben és anyagra, szuper!

    Barbi, köszi még egyszer, hogy létrehoztad.:o)

    Melindám, jajj hol a másik kettő??? én csak az alsó sorban a 3as és 5ös elem lába között látom a hiányt, te hol? segíts!:o)

    VálaszTörlés
  6. Igen, azok és a negyedik elemnél középtájon 3 x. Úgyhogy összesen öt!;DDD De csak azért vettem észre, mert szóltál róla!:x

    VálaszTörlés
  7. köszi, köszi, már látom:*)mindjárt pótlom:o)
    szólj ám máskor is nyugodtan;o)

    VálaszTörlés