"Kultúráját, művészetét, népművészetét tekintve sokszínű, változatos vidék ez, ahol a különböző népek, népcsoportok egymásra hatásából számtalan maradandó érték született."

2010. február 18., csütörtök

Meggondoltam magam ....



Látva a színátmenetes változatokat elcsábultam , és persze ki kellett próbálnom milyen lenne a minta az egyik kedvenc fonalammal ( DMC 4210 ) hímezve . Aztán úgy döntöttem váltok és inkább ezzel folytatom a hímzést. Jobban tetszik ez a változat, mint az eredeti elképzelésem. Még szerencse , hogy nem a 4. vagy 5. résznél jutott eszembe a színcsere ...
Barbi, nem izgulok ám már a határidő miatt ..... és alig várom már a következő részt ! :)

5 megjegyzés:

  1. Nekem a másik is nagyon tetszett, az igazi magyaros volt. De ez is gyönyörű!! :)

    VálaszTörlés
  2. Barbi, azért nem leszek teljesen hűtlen az eredeti szinekhez, mert arra gondoltam, hogy majd valamelyik kisebb részletből egy igazi magyaros kis díszt is fogok készíteni.

    VálaszTörlés
  3. Mindkettő szép, ám úgy tűnik végleg győzött a színátmenetes fonal :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép ez is , szerinte vagy Te olyan ügyes, hogy szinkronba készüljön el mindkettő:)))

    VálaszTörlés
  5. Kiszedted innen a színes első részt?DE a blogodban megnéztem.:))))
    Nekem az gyönyörű,ez pedig nagyon szép!
    Na?:)

    VálaszTörlés